geen problemen met de storm!

26 mei 2009 - Thorn, Nederland

Het volledige bericht van gister 25 mei  en vannacht 26 mei komt nog,maar vooraf kunnen we zeggen dat we hier helemaal geen problemen hebben gehad, zo als in midden Nederland wel het geval was.

1. gerda peut:
    Hoi Nico en Ronald,
    Gelukkig dat jullie de storm en het onweer niet hebben mee gekregen. Ik heb nog wel aan jullie gedacht! De website van mijn collega is http://www.pensionlechatain.fr. Het adres: Le Chatain
    87440 Pensol. (op de route etappe tussen Limoges en Perigeux.) Reserveren kan per mail: [email protected] of per telefoon:(0033)-555503569 Mobiel(0031)-0652689332. Mijn collega heet Ankie Peters. (kosten voor een 2-persoonskamer 15,- pp.)
  2. Evert en Wil Kuijper:
    27 mei 2009
    Hallo mannen op de fiets. Hebben wel aan jullie gedacht in die stormvolle nacht.En dan in een tentje.Gelukkig is het allemaal langs jullie heen gegaan.Op het park wel veel schade. Hek waaraan Schipper Bosch helemaal omgewaaid. Twee praxis doeken kapot,hek ontwricht en doek Bouwfonds op baan 1 kapot. Enfin werk genoeg. Hoop dat wij verzekerd zijn tegen stormschade. Denk het van niet.
    Goeie reis en tot volgend bericht.
  3. Peet Smit:
    27 mei 2009
    Een goed begin, zegening, mooi weer, afscheid en een nieuwe ontmoeting met een goed diner en nadronk.
    Geen storm onderweg, er tussendoor gefietst zeker, als dat geen goed begin is. Buen camino en ik blijf jullie volgen.
  4. corrie van dijk:
    27 mei 2009
    Hallo fietsers, jullie worden hier gemist! Dinsdagavond 26 mei kon er in de Treek niet hard gelopen, overal bomen omgewaaid, alle paden geblokkeerd.Dus Nico : er is werk aan de winkel!Er moet gezaagd en geruimd worden.Overigens : wat een bizonder afscheid afgelopen zondag. En de zegen van de pastoor heeft zijn uitwerking niet gemist, want jullie hebben geen last van de storm gehad! Goeie reis en groeten, Corrie van Dijk
  5. Marjoleine Pels:
    Dag Papa en Ronald!

Fijn dat jullie tentjes zijn blijven staan!! :-)
    Hier in Leusden zijn wel een aantal bomen omgewaaid!
    Die conifeer tussen de buren en jullie huis is omgewaaid.. maar daar zit een merel-nest in.. dus laten mama en Arie die boom nog ff liggen..
    Tegen de tijd dat jij terug bent.. zijn die vogeltjes vast al groot.. en is in de tuin dus ook werk voor jou aan de winkel..;-)

Groetjes,
    Marjoleine
  6. René & WIlma Kwee:
    Hoi Nico & Ronald,

Fijn te lezen dat de storm aan jullie voorbij is gegaan.
    Als ik de verschillende reacties lees, dan heb je veel te doen als je weer thuis bent ;-)

Groetjes,

René & Wilma
  7. Thea Suskind:
    Hoi jongens,
    Zal proberen jullie te volgen. Wens jullie in ieder geval veel succes en een goede reis. Ben zeer benieuwd hoe alles verloopt. groetjes en een dikke kus voor julie beiden. Thea
  8. annette:
    27 mei 2009
    Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen!
    Morgen zullen zullen jullie ons kikkerlandje voorlopig achter je laten, goede volgende etappe toegewenst!
    hartelijke groet, Annette
  9. Joyce:
    27 mei 2009
    zie aan de berichten dat jullie geen last van de storm hebben gehad.gelukkig maar want het was niet niks.heeft de zegen goed geholpen.goede rit verders en we denken aan jullie,
    liefs joyce