ontzettend leuk jullie reacties

12 juni 2009 - Cahors, Frankrijk

We vinden het echt heel stimulerend en leuk jullie reacties uit NL

We gaan zo weer op weg voor de volgende etappe richting de Pyreneen.

Wanneer we weer WiFi hebben, dat is afwachten.....

1. Francesca:
    12 juni 2009
    Ja ik leef mee. Succes voor straks!
    Nico, de groeten van mijn collega Harry btw.
    Hij heeft gisteren het blog gelezen. Groetjess
  2. Kees en Susan Penneweert:
    12 juni 2009
    Wat een boel verhalen ineens en wat een schitterende plaatjes. Jullie log wordt een monument op internet. Zeker nu je via Google kunt zoeken met het begrip Ronaldennico. Sterker nog mocht je iets meer willen weten over het geheimzinnige ezeltje van Vezelay, dan zijn die 2 woorden genoeg om als hit dag 11 uit jullie log op te leveren.
    Wat wij als trouwe fans overigens nog missen is het verhaal bij de plaatjes. Natuurlijk sommige spreken voor zich en er zijn er ook waar je zelf een verhaaltje bij kunt bedenken. Maar ik begrijp dat jullie de komende winter gaan gebruiken voor jullie boek, waar deze plaatjes en vooral degene die niet in het weblog staan uitgebreid aan de orde komen………….
    En nu de Pyreneeën in, zoals je al aankondigt is daar geen WIFI en naar ik vrees zijn daar ook geen pretboten of restaurantjes. Veel sterkte gewenst bij dit deel van jullie reis en daarna is het letterlijk westwaarts gaan en volhouden.
  3. johan vlot:

Ronald en Nico,
    Wat een geweldige tocht maken jullie. Elke keer kijk ik uit naar jullie belevenissen en avonturen.Ik denk me helemaal te kunnen inleven hoe jullie elke dag weer starten met het onbekende gevoel,wat staat ons vandaag weer te wachten. Het behoorlijk afzien en dan weer het geweldige gevoel aan het einde van een dag als je een slaapplek hebt gevonden en er uiteindelijk wat te eten en een goed glas wijn voor je neus staat. Dat jullie dan de puf hebben om je weblog nog bij te werken, Chapeau. De foto's maken jullie tocht voor mij helemaal compleet. Sterkte voor de komende Pyreneeën-etappes.
    Succes. Groeten aan jullie allebei ook van Nora.
  4. Frans Jeltes:
    Hoi Nico en Ronald,

Jullie verhalen zijn nog steeds de moeite van het lezen waard. Dat geldt tevens voor alle mooie foto's als bewijs van jullie belevenissen als pelgrims. Nu de Pyreneeen in met 120 kg. aan bepakking, ik moet er niet aan denken.....Dat bewaar ik maar voor de tv als de komende Tour de France volgende maand voorbij komt. Sterkte, mannan en hou vol!

Groet,
    Frans
    Dus zet hem op
  5. Minke:
    Hoi Nico en Ronald,
    Net even alle verhalen achter elkaar doorgenomen en de foto's bekeken. Indrukwekkend!!!!
    Heel veel plezier en succes verder.
    Veel groeten ook van Bert, Minke
  6. JAnk:
    13 juni 2009
    Wat is het toch mooi in Frankrijk.
    Zo heerlijk "ontspannen" fietsend door het land, met af en toe een "heuveltje".
    Jongens zet hem op veel succes .
    Ook van tante Corrie.
    gr Jank
  7. Anke de Jong:
    Hallo Nico en Ronald,

Een boek moet er zeker komen, van deze reisverhalen!Meeluisteren met jullie oren, meekijken met jullie ogen, we genieten van de prachtig opgetekende verhalen. Gelukkig voel ik niet de ellende van de kuitenbijters.
    Ongelooflijk blijmoedige doorzetters zijn jullie!!!
    Vrede en alle goeds op jullie pelgrimage!

Ook namens Foppe, Anke de Jong
  8. miek:
    Hallo mannen,
    wat een leuke verhalen weer!Rocamodour is mooi he, ben ik ook een paar keer geweest. En in Cahors heb je heeeeerlijke wijn! Mooi gebied ook. Prachtige foto's. Go on, geniet van jullie rustdag.
    xx AM
  9. Jan in Frankrijk:
    14 juni 2009
    Ik ben echt jaloers op jullie, het lijkt me heerlijk om zo'n prachtige fietstocht te maken. Ik heb dezelfde tocht ook nog op het programme staan, voor als ik ooit eens met vut of pensioen ben. Trouwens, jullie zijn niet ver van Dijon af geweest. Jullie hadden best even langs kunnen komen! Ik blijf jullie blogs volgen, succes!
  10. Jaap en Ingrid:
    Lieve Nico,
    Nu dan eindelijk een berichtje! Schitterende foto's en dus waarschijnlijk ook een schitterende tocht. Gaat het zoals je je voorgesteld had?
    Heel veel succes met het fietsen door de Pyreneeën.
    Liefs!
  11. Paul Tuin:
    Fantastisch,echte doorzetters.
    Ronald dit lijkt me inderdaad een hele goede overgang naar je nieuwe toekomst.
    Veel succes en plezier,
    Paul&Inge